Δεκαπέντε μήνες συνεχόμενης λειτουργίας συμπλήρωσε ο τετραψήφιος αριθμός 1544 της Περιφέρειας Αττικής για το οδικό δίκτυο και μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα, όπως αναφέρεται σε σχετική ενημέρωση, αντιμετωπίστηκαν πάνω από 3.000 αιτήματα πολιτών που αφορούσαν έκτακτα συμβάντα στους δρόμους της Αττικής, με τα περισσότερα εξ αυτών να αφορούν στην αντιμετώπιση και τη θεραπεία βλαβών.
Ενδεικτικά έχουν καταγραφεί:
700 αιτήματα που αφορούν φθορές ή ζημιές στο οδόστρωμα
640 αιτήματα που αφορούν φθορές ή ζημιές στην σήμανση
60 αιτήματα που αφορούν έκτακτες βλάβες ηλεκτροφωτισμού
160 αιτήματα που αφορούν έκτακτες βλάβες σηματοδότησης
60 αιτήματα που αφορούν στο πράσινο στις κεντρικές νησίδες
290 αιτήματα που αφορούν ζημιές στο οδικό δίκτυο έπειτα από τροχαίο ατύχημα
70 αιτήματα που αφορούν ζημιές στο οδικό δίκτυο από βανδαλισμό
80 αιτήματα που αφορούν καθαρισμούς φρεατίων απορροής όμβριων υδάτων
250 αιτήματα που αφορούν απομάκρυνση αντικειμένων από το οδόστρωμα
80 αιτήματα που αφορούν περισυλλογή από το οδόστρωμα και υγειονομική διαχείριση νεκρών ζώων
70 αιτήματα που αφορούν απομάκρυνση παράνομης αφισσορύπανσης
50 αιτήματα που αφορούν αναπροσαρμογή προγραμμάτων φωτεινής σηματοδότησης
40 αιτήματα που αφορούν ενίσχυση της προσβασιμότητας πεζών και ΑμεΑ
450 μηνύματα που αφορούν αρμοδιότητα άλλων φορέων, τα οποία διαβιβάζονται στις αρμόδιες υπηρεσίες (Δήμοι, Τροχαία, πάροχοι υπηρεσιών κοινής ωφέλειας)
Η Περιφέρεια επισημαίνει ότι μέσω του τηλεφωνικού αριθμού επιτυγχάνεται η άμεση ενημέρωση των αρμόδιων τεχνικών υπηρεσιών της, κάτι που καθιστά δυνατή την ταχεία αποκατάσταση οποιασδήποτε βλάβης ή την επιτυχή και γρήγορη αντιμετώπιση οποιουδήποτε συμβάντος στο οδικό δίκτυο.
Παράλληλα, όπως τονίζει, διαθέτει 7 οχήματα κλειστού τύπου που περιπολούν σε καθημερινή βάση στο οδικό δίκτυο, καθώς και δίκτυο 250 καμερών, μέσω του οποίου επιτηρείται η κυκλοφορία, έχοντας την δυνατότητα να επέμβει και να αποκαταστήσει οποιαδήποτε βλάβη σε ελάχιστο χρόνο.
Όπως σημειώνεται, πολύ σύντομα θα υπάρχει και ανάλογη εφαρμογή σε iOS και Αndroid, ώστε οι χρήστες του οδικού δικτύου φωτογραφίζοντας απλά την οποιαδήποτε βλάβη, θα μπορούν μέσω της εφαρμογής να την αποστέλλουν σε πραγματικό χρόνο στην αρμόδια υπηρεσία ώστε να απλοποιηθεί η διαδικασία και να συντομευτεί ακόμα περισσότερο ο χρόνος απόκρισης.
Γ. Πατούλης: «Καινοτόμα εργαλεία»
Σε δηλώσεις του ο περιφερειάρχης Γ. Πατούλης τόνισε: «Με καινοτόμα εργαλεία συνεχίζουμε να μεριμνούμε για την εξυπηρέτηση των πολιτών, έχοντας ως απόλυτη προτεραιότητα την προστασία της ζωής τους.
Καλούμε όλους τους πολίτες της Αττικής να συμμετέχουν ενεργά στο έργο της Περιφέρειας Αττικής για τη βελτίωση του οδικού δικτύου και να συνεχίσουν να καλούν τον τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 1544 για να αναφέρουν οποιοδήποτε πρόβλημα αφορά τους κεντρικούς οδικούς άξονες αρμοδιότητας της Περιφέρειας μας.
Συνεχίζουμε δυναμικά και καινοτόμα θέλοντας τη συμμετοχή των πολιτών ώστε να φτιάξουμε ένα οδικό δίκτυο που να διασφαλίζει την άνετη και ασφαλή μετακίνηση όλων μας».